Performance Dialoog Coach

Leren op de spannende momenten. Als leidinggevende of als medewerker. Waarom niet samen op een essentieel moment in de samenwerking: tijdens de performance dialoog. VDS komt met een nieuwe dienst die leren en presteren nog dichter naar de werkplek brengt. Onze performance coach helpt manager én medewerker om een robuuste dialoog te voeren over prestaties, verwachtingen en  ontwikkelnoodzaak.

En dat doen we door als objectieve coach aan te schuiven bij een performance dialoog. Zodat er gezegd wordt wat gezegd moet worden. Zodat manager en medewerker elkaar zien hoe ze gezien willen worden. Zodat manager en medewerker samen een nieuw partnership voor prestaties sluiten waarin beide een rol en verantwoordelijkheid in hebben.

In afstemming met de klant organisatie hebben wij onze performance coach op gezette dagen en tijden op locatie aanwezig om één van de twee (manager of medewerker) of beide te ondersteunen in een kwalitatief hoogstaand gesprek. In geval er weinig veiligheid lijkt te zijn of de boodschap is pittig of niet duidelijk, dan kan onze gesprekscoach ook een rol van mediator of voorzitter aannemen.

De aanwezigheid heeft tot doel om de kwaliteit van het gesprek positief te beïnvloeden en daarmee voor manager en medewerker bij te dragen aan meer gezien, gehoord en gevoeld te worden tijdens het gesprek en samen duidelijke afspraken en concrete vervolgacties bepalen.

Wat levert het op?

Als onze performance coach aanwezig is tijdens een performance dialoog dan weet je dat

  • Manager en medewerker een objectieve spiegel krijgen op hun gedrag tijdens het gesprek
  • Manager en medewerker met elkaar in gesprek zijn over alles wat gezegd moet worden.
  • De kwaliteit van het gesprek verbetert wat resulteert in duidelijke afspraken en concrete vervolgacties.
Meer informatie over dit onderwerp? Neem contact op met:
Madeleine Blok
06 15 14 92 79